Vårkänslor!

Nu mina vänner, kommer våren snart! Snart är semlan, tulpanen och tranan här och livet börjar på åter nytt;). Jag vaknade av solen ganska tidigt och blev helt överrumplad av vårkänslor. Energin är på topp! Ute såg jag gräs, något jag inte har sett på mycket länge. Härligt, även om det kanske inte varar så länge. Jag upplever ett andningshål med sol och gräs för ögat:)!

Hoppas att ni hade en fin kväll igår med nära och kära. Jag hade en mysig afton med mina<3!




Jag önskar er alla en fin dag och en bra start på det nya året!


//



En vårkänslig Sofia!

Kommentarer
Postat av: madde

Hej!



Solen strålade här så jag tog på mig träningskläder och gick ut. Powerwalken var livsfarlig! Snön har börjat smälta lite här och på vissa ställen var det isgata, så jag slirade omkring bland glashala gator och snö och is som föll från taken. Men våren är på väg :)



kram

2011-01-01 @ 17:59:09
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fint med vita tulpaner. Och du har det så fint hemma, jag kikade på bilder på Malins blogg.

Gott Nytt År!

Kram

2011-01-01 @ 22:30:05
Postat av: Sara

Gott Nytt År, Sberg! Ser fram emot att få läsa om dina nya äventyr och vardagsreflektioner 2011. Du är så jefla rolig. Härligt!



Idag vill jag göra så mycket här hemma att jag blir helt handlingsförlamad. Tips på lösning?



Kram

2011-01-02 @ 12:49:46
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Tack fina ni :)! Jag önskar detsamma till er! Ett riktigt Gott Nytt År! 2011 kommer att bli ett händelserikt år fyllt av spännande utmaningar. Visst antar vi dem:)?! Nu rullar vi upp våra skjortärmar och möter 2011!



Sara, är du som jag brukar vara när jag upplever det sådär? En författare utan ord, en konstnär utan pensel, en fågel utan vingar, ett fullproppat batteri utan någon som helst urladdning... Ja, you know the story! Hoppas har kommit igång hemma och gett ditt hem en ordentlig omgång!



Många kramar till er från mig!

2011-01-02 @ 21:00:14
Postat av: Ulrika

Hej!

Började läsa din blogg för ett tag sen och har betat av alla inlägg nu, du har en skön inställning till saker, jag gillart. :) Hoppas du fortsätter och det är kul att se bilder från ert fina hus, är själv i byggartagen så det är härligt med lite inspiration!

Ha det gott!

2011-01-03 @ 17:14:42
Postat av: Sofia

Tack Ulrika!



Det var verkligen roligt att höra att du gillar min blogg och att du hittar inspiration här. Nu har du gjort min dag:)! Lycka till med ert bygge. Visst är det roligt med renoverig även om det krävs en god portion tålamod ibland:).Vi sover alla i samma rum och har gjort det sedan vi flyttade in. Snart är det dax att få eget sovrum:).



Ha en fin dag!

2011-01-04 @ 14:36:06

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0