Jag tar tillbaka vad jag sa!

Ni minns att jag skrev om hur bra min sambo hanterade pappaledigheten va? Jag skrev att jag tyckte att alla borde ha en som min sambo. Jag menade verkligen vad jag sa, där och då.

Jag tar tillbaka det jag sa. Jag tar tillbaka vartenda ord. När jag kom hem från jobbet idag så var det sådär äckligt nystädat. Golvet skimmrade så där snuskigt rent. Allt var prydligt och i ordning. Elsa och Björn satt där mitt på golvet och lekte kärleksfullt. Oj, vad mysigt de hade där på golvet. En lite märklig känsla kom över mig. På bordet stod middagen klar. Det var någon thaimat. Jag gick ut i verandan och fick syn på nyinköpta blommor. Nä, nu jävlar tänkte jag där jag stod stirrades på de nya blommorna. Gränsen var nådd och nu fick det fan i mig vara nog. Vad fan håller du på med? frågade jag Björn.

Sedan skrattade vi ;).

Ok, Ok. Alla borde ha en.





Kommentarer
Postat av: Linas blogg

SV: Ja de är faktiskt lite synd om honom :) Och lite om mig med, för nu får jag ta allt här hemma själv i tre veckor :P

2011-01-21 @ 00:24:25
URL: http://lvdp.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0