Godmorgon!

Hej alla fina! Har ni vaknat än? Själv vaknade jag av att Elsa drog mig i håret. Hår, sa hon och så drog hon. Efter några hårstrå mindre på mitt huvud, sa hon pussa, och så pussade hon mig! Pussen resulterade i att jag fick ett öga helt igendregglat. Sedan sa Elsa, hoppa! Hon vände sin bak mot mitt ansikte. Jag såg den nerkissade blöjbaken komma allt närmre. Sen såg jag inte mer. Hopp, hopp, hopp sa Elsa där hon satt hoppandes på mitt ansikte. Utan hår, med dreggel i ögat och med ett mörbultat ansikte, gick jag upp. Nu sitter jag här och dricker kaffe. Elsa sitter i sängen och har Björn och Noel, som fortfarande ligger där, under bearbetning.


Ha en fin dag alla! Snart är våren här :).

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHA, jag fick mig ett gott skratt, jag kan riktigt se Elsa närma sig med sin tunga blöja...

2011-01-08 @ 22:27:45
URL: http://lantisliv.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0