Goddag!

Hej vänner!

Hur har ni det?


Själv sitter jag här och drar ramsor över snön! Nu får det vara nog! Jag brukar tycka att det är tröttsamt med folk som gräver ner sig i vädret men nu gör jag detsamma. En liten jä- snöflinga till och jag blir galen!

I går beställde jag nya löparkläder. Snart ska jag starta upp igen. Det ska bli skönt att komma igång. På onsdag ska jag prova på Sumba. Jag älskar att dansa och tror att det kan vara något för mig. Har ni provat?

Elsa bad just om vatten. Hon fick vatten och blev galet arg! Hon gick till kylen och sa (eller skrek) MUST! Elsa lärde sig vad must är i julas. Dumt! Det blir ingen must sa mamman och hon fick vatten. Elsa var arg men drack tillslut sitt vatten. De är mycket bestämda de små :). 


Snart vår!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Första gången jag testade zumba tyckte jag inte alls om det. Gav det dock en chans till och tyckte då det var jättekul, men det är faktiskt svårare än vad man tror, men väldigt roligt :P

2011-01-25 @ 22:02:15
URL: http://mickavela.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tjohoo! Jag har det på atalntica joy, de flesta tycker att det är lite svårt men roligt i början. Min erfarenhet säger att sumba är bättre än zumba =) Alltså att de som själva konstruerar sina pass och kallar det sumba är mer poppis än de renodlade zumbapassen



=) KRAM!!

2011-01-25 @ 22:37:06
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Michan

Hej

Jag har inte alls tröttnat på snön än, vi hade tö väder förra veckan och det var så jag ville gråta, vatten som rann överallt snöhögarna som blev bruna och hemska så nu ät jag glad över att det är minusgrader igen, för mig får det gärna vara det tills i maj då kan vi byta till sommar :)

Appropå lilltjejen så har jag sån tur att killarna tycker at kolsyra är jätte hemskt så dom vill inte ens smaka läsk, tur för mig :)

Kram

2011-01-26 @ 20:42:39
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0