What goes around, comes around...

Elsa och jag satt och tittade i en sagobok. Elsa bläddrade och bläddrade, fram till en bild.
Hon tittade länge på bilden, fäste ögonen på mannen i blått bälte och utbrast glatt och igenkännande:

Stina!



Ja, jag får nog hålla med om att jag ser en viss likhet. Jag är måttligt road av liknelsen.



När Elsa sedan sa Mamma framför tvn var jag inte lika road.







Hahahahah, nu skojade jag med er! Bilden Elsa sa mamma till var denna:






och ja, jag tycker mig se liknelsen mycket bra!


;)

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Hahahahaha ;0) Gillar dej Elsa, du är allt bra smart du ;0P

2011-02-15 @ 11:27:42
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Malin igen <3

Okeyråra, vi säger väl det då... ;0P

2011-02-15 @ 11:53:20
Postat av: Jessica

Du Sofia, jag tyckte att jag läste att Optiker Green har en drive på synundersökning för barn hahaha.

2011-02-15 @ 20:57:53
URL: http://lantisliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha, detta blir dagens bloggbästa =D!

2011-02-15 @ 21:09:16

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0