Normaliseringsprincip

Ofta möter jag begreppet normalisering och normaliseringsprincipen. Jag ställer mig frågande till begreppet och principen och är beredd att göra ett inlägg med kritiska inslag. Jag väljer att inte göra det. Jag skulle vara på för djupt vatten. Jag har nog skrivit ett inlägg femton gånger men sedan raderat det. Jag har ofta, i mitt arbete, mött normaliseringsprincipen. Jag känner mig inte fullt påläst eller mogen för att göra det. Just nu insuper jag kunskap och undersöker alla sidor av myntet. Det förbannade myntet;)! Jag undrar om jag har några här på min blogg som möter bereppet normalisering och normaliseringsarbete?

Vad har ni för tankar kring detta normaliseringsbegrepp och normaliseringsarbete?

Berätta!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0