Jag har en fråga...

Vem fäster du ögonen i under ett gruppsamtal? Tänk att ni står flera och samtalar, kanske är ni vänner under en middag eller kanske en arbetsgrupp. Informationen du sänder är menad till alla men ändå tittar du specifikt mycket på en person. Vem tror du att du sätter ögonen i? Detta är förmodligen individuellt men ändå intressant att reflektera över. Vad gör att jag spärrar ögonen i en viss person när jag egentligen talar till alla? Är jag mer trygg med personen jag tittar på? Är jag mer tveksam till personen jag sätter ögon i? Man kan lägga tusen olika värderingar i det här, det är olika för alla. 




Vem slänger du ett getöga på? 
 


Släng ett getöga:)!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0