Våren är här.





Jaha, vad gör hon här tänker jag att ni tänker;).Jo, jag solar, svarar jag. Jag konstaterar att jag inte ser så graciös ut när jag solar, men det gör inget!

  


-Kom och känn på våren Elsa!

Sedan tjatar jag en kvart om hur underbart det är att känna solens strålar mot huden.

Noel känner du? Känner du solens strålar? Känner du att det blir varmt på huden? Känner du värmen?
Noel känner du att våren är påväg?
och så fortsätter det.



Jag vill sola, säger Elsa som slänger sig på backen och solar.



Mamma får jag gå här?



Ja, det är nått visst att ha geggamojja under fötterna, härligt!

-Ut med er ungar, lev ut!



Nu sitter jag och läser dagens tidning. Jag ser två som jag känner och som har varit ute på vår nya restaurang. Jag blir glad över att de dem. Nu ska jag dricka en kopp kaffe, läsa ett repotage av en stor favorit och fixa lunch.

På återseende!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0