Ser ni vad jag ser?

Vi har en grävmaskin på vår gård, fråga mig inte varför. Det är inte var dag man har en grävmaskin på gården. Det är markägaren som är här. Vad bonden inte vet är att vi är i stort behov av grävning.

Det här kommer att bli en stor dag.



-Björn gå upp!
-Björn gå upp NUUUUU!
-Vi har en grävmaskin här.
-Skynda dig!
-Stick ut.
-Gräv!
-Gräv utav bara fan!
-Passa på!
-Nu går du upp!
-Hör du mig?!

-Va, vaddå grävmaskin?

-Ut och kör!

-Jag kan inte köra grävmaskin.

-Det kan du visst!

-Nu går du ut och kör! Visa lite jäkla framåtanda!

-Den där markägaren åker ingenstans förens vår grusgång är grävd.


INGENSTANS!

//

Eva Braun.





Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0