Dagen




Premiär två flätor.




Här är vi på vandring. Björn höjer handen mot mig lite då och då under vår färd, jag funderar på om han gör något tecken till mig där inne i vanten. Who knows?


-Åh, vilket fint staket, ställ dig där (SUCK).


Ett till...


Men va f*


Vara resecentrum i blå kulör. Blått är flott, säger Björn och tycker att huset är fint ;).



Ny restaurang på gång... Hm, kan man se in tro?




Vi gick hem till MirakelsagaLiljekvist.



Stora hej-kramen och Malinmirakelsaga springer förbi




Ska vi sjunga lilla snigel?









Vi orkade inte gå hem från mirakelsagaLiljekvist så jörgen fick köra hem oss...


MirakelsagaLiljekvist hade en rolig wounderbaum i sin bil... Måste fotas, tänkte jag.


Hemma, fin himmel!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad många fina bilder, du kan verkligen det här med att fota. Nästa gång ni ska ut och lufta er kan ni gå över åkern i Naum och hälsa på oss. Stefan kan lägga er i skopan på hjullastaren och köra hem er sedan hahaha. Björn kanske till och med kan ta sig ett "gräv" när skopan ändå är på gårdsplanen...

2011-12-18 @ 20:00:06
URL: http://lantisliv.blogg,se
Postat av: Sofia

Härliga vinterbilder!

God fortsättning önskar jag hela familjen.

Kram Sofia

2011-12-29 @ 10:02:13
Postat av: Sofia

Tusen tack Sofia! Jag önskar er detsamma :), en riktigt god fortsättning! Hoppas att ni har det bra allihop.



Jessica, vi kliver över åkern någon dag. Jag ser fram emot att träffa er och att åka skopa hem:). Stora krya-på-er-kramar från mig!

2011-12-29 @ 18:47:10

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0