Projekt målning pågår

Nu har jag snart målat klart skåpet jag håller på med. En dörr återstår innan det är färdigmålat. Nu funderar jag på vad jag ska ha för knoppar, vad jag ska ha för tyg om jag ska ha tyg. Glas? Ska jag ha några dörrar överhuvudtaget eller ska jag ha hela skåpet öppet? Ska jag ha tyg i hela öppningen utan dörrar?

Har ni några tips eller råd tro:)?




Rummet som jag står och slabbar i är Elsa rum som hon ska flytta in i så småningom. Det är inte renoverat ännu och tur är väl det =P. Här står några oavslutade projket =P.




Nu lägger jag ner projekt skåp för idag! 

Kommentarer
Postat av: Mli

Kanske ett fint mönstrat spetstyg i glasrutorna? Så blir det lite halvt genomskinligt ändå =) Vad du än bestämmer att det blir kommer det se toppen ut! Kan du inte visa lite mer bilder från ditt fina hus? Badrummet kanske? Det ska snart göras om här hemma så är halvt besatt av badrum nu :P



KRAM på dig sberg!!!

2011-04-07 @ 21:50:12
URL: http://litenstjerna.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0