Vårdcentralen, en lekplats.

Det bästa Elsa vet är att springa fritt i vårdcentralens korridorer. De flesta barn vill åka till en lekplats. Inte Elsa. Hon åker till vårdcentralen.


Oj, vad det går, säger Elsa!



Elsa springer till kissekatten i korridoren och säger, Nisse!

Vår katt hemma heter Nisse. Jag förmodar att Nisse, av någon konstig anledning, gillar liknelsen.



Nu springer Elsa till bilen.


Hon åker till Noel på fotbollsplanen.

Sedan åker hon till Beata, "Data".

"Data" stod vid vägkanten. Hon hade blivit musiker och affärsman.


-Betala och hör en sång, beordrade Data och Datas vän! Två kronor stoppades i muggarna sedan spelades det vilt! Ville vi höra mer skulle vi stoppa mer pengar i muggarna. Sbergs pengar var slut och musiken tystnade.




Nu är jag trött och skulle kunna döda för en cola. Jag blundar och hör ljudet från drickan när man vrider upp korken... Pshyyyyyzzz zzz zzz zzz. Nu åker jag och köper en.

Hej!



Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0