Are you ready?

Oh Yes!






Här sitter jag nu och förbereder mig inför ridningen. Jag känner mig taggad. Jag har kämpat hela förmiddagen med att skapa en mentalbild av mig själv som en framgångsrik ryttare. Det har varit mycket svårt och bilden har mest bestått av en massa missöden. Jag har bland annat sett mig själv hänga under hästen i full galopp med ett redigt och krampaktigt tag om hästens mage. Jag kämpar för livet för att inte åka av. Ser ni hur jag hänger under hästen? Hjälmen har liksom hängt på sned och spånet i ridhallen har liksom prytt mitt skräckslagna ansikte. Jag hänger med hjälmen på send under hästen med ett ansikte nergäggat av ridhusspån. Nu efter ett antal youtube filmer om ridning kan jag se mig själv hästen. Jag sitter där rakryggad med en lätt bakåtlutad stil. Jag trampar ner hälen i stigbygeln som jag också pressar mot hästen. Jag har cowboyhatt och cowboystövlar. Jag kastar också lasso.



Kommentarer
Postat av: Malin , Din syster <3

HaHaHa!!!! Den måste jag låna :0)

2010-09-30 @ 10:40:32
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0