7 km idag!

Nu har jag nyss kommit hem från min runda i skogen.  Det blev 7 kilometer idag.

I bilen påväg till skogen spelar jag musik jättehögt. Det triggar mig och gör mig riktigt sugen på ett pass. Undra vad folk tänker när jag dundrar förbi? Man får hitta sina knep som sätter fart på lusten:). Väl i spåret springer jag utan musik, lugnt och skönt.

Under rundan brukar jag möta en tant. Vi tycks ha samma motionsschema hon och jag. Tanten är i 80-års åldern och hon går alltid med stavar. Hon ser glad ut där hon går. Alltid när vi möts så säger vi;
-hej, hej, med ett igenkännande leende.
Jag känner en sån samhörighet med damen efter allt hälsande, nästa gång ska jag fråga om jag får lov att bjuda henne på en kopp en kaffe;).



Nu ska jag äta min mycket delikata kvällsmat;)!

Hoppas ni har det bra!




På återseende!

// Sberg

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0