Mobil frisör sökes!

Har ni vaknat än hörrni?

När jag vaknade idag så tog jag min morgontitt i spegeln. När jag såg min spegelbild, visste jag inte vem jag såg. Det där var en mesig jäkel, tänkte jag åt bilden i spegeln, tills jag insåg att det var jag. Igår skojade jag lite med min mamma och syster. Jag tog mitt långa hår i handen och klippte av det. En tott här och en tott där. Tott för tott. Det gav ett hysteriskt skatt och det var helt klart värt det. Kul va? Min humor på hög nivå. Hår är hår, sitter jag här i denna stund och tänker. 


Finns det någon mobilfrisör ute på vägarna?

Hjärtligt välkommna hem till mig! 

Kom till mig och vi kan göra ett makeover repotage om sbergs hår. Repotaget publiceras vidare på sbergs mycket väletablerade och välbesökta blogg!

A win, win!


En fin dag önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gränsen mellan galen och geni är hårfin hahaha

Tyvärr har jag inte frisörtalanger att erbjuda :) Lycka till med frissen! Kram

2010-10-23 @ 21:41:46
URL: http://lantisliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahah! Ja, jag är nog beredd att hålla med dig där=)!



Kram på dig Jessica!!

2010-10-24 @ 11:13:35

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0