Nu undrar ni allt vad jag gör...

Nu undrar ni allt vad jag gör va? Vänta, jag ska snart berätta ;).

Jag och Elsa har just varit ute i skogen. Tänk vad mycket primörer skogen har att erbjuda! Tänk vad mycket primörer som finns ute i naturen! -Vad betyder förresten primörer?







Jo, nu sitter jag här med en massa hemplockade primörer  framför mig och ska snart uträtta stordåd. Kreativitetens vindar blåser. Jag vill gärna tro om mig själv att jag är en sån där pysslig person som kan göra underverk, av egentligen ingenting. Samma visa varje gång. Jag sitter här med alla grejer framför mig. Pysslarlusten är på topp och det finns inga gränser för vad jag kan göra, bara kreativiteten sätter stopp. Jag är nöjd över mig själv och ser mig som den där jag gärna vill vara, den pysslande kreatören. Samma visa varje gång. Snart är jag skitförbannad, jag kommer att sitta här och dra ramsor utan dess like. Snart dyker problemen upp, som att jag har en bil att dammsuga ren efter hemforslandet av allt skogsmaterial. Snart, mina vänner, jag är inte där än.

Här ska ni få se:




Jag ska göra dörrkransar av lingonris och mossa. Hur svårt kan det va? Här doftar det skog:).

Härligt:)!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0