Näääe!

Usch, vad jag sköter mig dåligt. Jag bara springer omkring och leker här precis som om jag vore en liten unge. Jag tror jag måste göra en såkallad: to do list. Ska vuxna människor behöva skriva listor för att få något ur händerna? Ja, jag tror det. Allafall förvuxna barn. Poängen är att dessa listor bara ger mig en känsla av kontroll under tiden jag skriver, för mig vetligt har jag aldrig följt listan ändå. Underbara Sofia. Du har så många sidor att vara stolt över! Ja, jag vet säger Sofia och ler glatt! Håller jag en monolog nu? Det är fasligt vad uppfinningsrikedomen blir stor när man inte gör vad man ska:)! Jag har spelat teater för Björn. Jag har dansat: inte- pricka- en- takt- rätt- dansen- för Björn. Jag har dokumenterat när jag hämtar ved...  


Nu behöver jag nog - kanske - måhända lite kontrollkänsla. Jag skriver en to do list...




Hej!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0