Sexighetsförsök!

Hej på er!

Nu är jag hos min syster på besök. Jag är mycket sexig här, ni ska få se snart. Hela familjen har varit i vår by och gått lite och uträttat lite ärenden. Vi köpte en massa fika och tog med till systeryster. Jo, jag tänkte göra mig lite sexig såhär på lördag förmiddag. Jag hoppade in på en kosmetikabutik och köpte ett läppstift. Ett rött... När jag kom till min syster rusade jag in till toaletten och kletade in hela truten. I min fantasi så jag ett par plutiga och djupt röda läppar. Jag beskådade verket i spegeln. Åh, dra åt skogen! Allt jag såg var ett ettrigt, ilsket rött streck. Det var det jävligaste jag sett faktiskt. Jag trillade nästan baklänges. Jag blev inte sexy n sassy...








Usch!

Tråkigt, det hade varit roligt med rödaläppar. Sberg är glad ändå. Större problem kan man ju ha:)!
Nä, det blir till att slänga fram lipsyl istället.




Använder ni läppstift?






Nu fika!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ååå jag vet, det blir aldrig som i de glassiga modetidningarna! Har också testat diverse tips & tricks, med allt annat än lyckat resultat, haha... Fast du är ju fin i allt!



Ooo, fika... Får man komma?

2010-05-22 @ 13:56:06
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sara

Haha, ååå jag vet, det blir aldrig som i de glassiga modetidningarna! Har också testat diverse tips & tricks, med allt annat än lyckat resultat, haha... Fast du är ju fin i allt!



Ooo, fika... Får man komma?

2010-05-22 @ 13:57:13
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Sara kom och fika vettja! Det är väl självaste f* att man inte kan få lite glamor? Hahaha! Kram på dig:)

2010-05-22 @ 18:03:34
Postat av: Memmlis

Hellre läppstift än läppglans för det fastnar ju bara håret i ideligen, not sexy or sassy either.. :P

2010-05-23 @ 22:55:34
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag håller med Memmlis! Not sexy or sassy med hår i läppglans! Håret vill gärna kleta in sig i glanset. Det går bort och åker i tunnan som sverker säger:). Kram!!!

2010-05-24 @ 17:38:13
Postat av: Karin

Ja läppstift kan vara jäkligt knivigt men hittar man rätt till slut så kan det vara grymt snyggt:)

2010-05-25 @ 08:25:37
URL: http://pruebalo.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Karin, det är verkligen en djungel! Jakten efter det rätta läppstiftet fortsätter :)! Ha en bra dag!

2010-05-25 @ 09:04:17

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0