Nu har jag gjort det igen!

Nu har jag sprungit igen. Jag är lika glad idag över att jag klarade det =). Innan jag åkte satt jag och googlade på jogging och ormbett... (jag mötte en orm i spåret en gång och jag har lite av ormfobi). Jag kom in på en joggingsite där det stod om alla som hade mött ormar och hur de hade varit nära att trampa på, och att bli bitna... Jag hade mobilen med mig runt spåret =). Jag älskar att vara i skogen och tycker inte att det finns något mer avkopplande, så det är lite störande det här med ormrädslan. Ormarna bor i skogen och hör liksom till. Hur som helst så lyckades jag njuta trots möjligheten att möta ormar och det är jag glad för =).

Njutningen är huvudsaken!



Mina 25 kronorsskor,  -Väl värda sina pengar!



Nu ska jag hoppa in i duschen!





Kommentarer
Postat av: Sara

Wow, vad duktig du är!!! Pepp pepp

2010-05-10 @ 22:07:20
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Malin

Jag har också ormfobi! Jag satt nyss och googlade efter bilder på ormar (!) och fick ont i hela kroppen och mår fortfarande illa.. Uuh!

2010-05-10 @ 22:50:18
Postat av: elma

när kommer du till malmö?

2010-05-11 @ 16:05:23
Postat av: Sofia

Tack goa Sara =)!!!!



Malin, jag ryser i hela kropper bara jag läser dina rader här... Jag säger som du -Uuh!



Hej Emla! ´Jag funderar på att åka snart men har inte riktigt bestämt när ännu. Är allt bra med dig?

2010-05-11 @ 18:37:44

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0