Filmtips sökes!

Hej alla fina där ute!


Idag har jag haft en riktig pyjamasdag. Jag och Elsa har gått i mjukisar hela dagen och haft det skönt. Det har regnat och blåst så vi har kurat omkring med tända ljus. Ikväll vill jag på film och mysa med godis och cola med täcke och kudde i soffan. Jag vill se en feelgood. Senaste filmen vi såg bestämde Björn. Vi såg The saw... Inte del ett, två eller tre. Nä, vi såg The saw, del sex. Idag är det jag som bestämmer och nu vill jag ha en feelgood eller möjligtvis psykologisk triller :)!


Filmtips sökes!


Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Shutter Island (finns dock inte på hyrfilm ännu, men utifall ni laddar hem) är en kanonbra psykologisk thriller!

2010-05-25 @ 18:56:35
Postat av: Sofia

Tack Malin! Nu blir det lite sent att ladda hem tror jag men där har du bestämt helgens film! Ska ses :).

2010-05-25 @ 20:52:47
Postat av: Sara

Ooo, min avdelning - feelgoods! Tips:



"A good year" (Russell Crowe)

"Min brors flickvän" (originaltitel: "Dan in real life", Steve Carell)

Where the heart is (Natalie Portman)

50 first dates (Adam Sandler, Drew Barrymore)

Tillsammans är man mindre ensam (Audrey Tautou)

The Jane Austen book club (Emily Blunt)

Vänner för livet (originaltitel: "Reign over me", Adam Sandler)



Vissa av dem är kanske mer för oss som letar efter tigrar, men om du har tagit dig igenom alla Saw-filmerna så kan gott Björn titta på nåt av snällare karaktär. :) Balans, people! Och mycket nöje!

2010-05-26 @ 10:21:20
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Hahahaha! Tusen tack Sara =D! Nu har jag lite att vältra mig i här. Härligt! =). Tusen kramar till dig :)!

2010-05-26 @ 10:40:15

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0