Dagen!

Vi har varit ute och gått i solen hela dagen. Jag och Elsa gick och sa hej till Madde, vi kikade på lite kläder och annant innan vi hämtade Noel på skolan.

     


Noel tyckte att jag skulle hoppa in och köpa denna=)! Söt! Jag har svårt att se när jag skulle använda denna ursöta klänning i mitt liv just nu. Fredagsmyset kanske? När jag klipper gräset? När jag renoverar? När jag fikar? Ja, varför inte. Man gör sig fin och klär upp sig så fort man ska göra något varför inte göra det hemma? Jag köper´n!


Ser ni Noel? Inte jag heller.  

Vägen hem tog låååång tid.
Det var många stenar att plocka i, rulla i och att sparka på, för Noel.
Jag var glad att vara först för en gång skull.

I kväll träffade jag rebecca en sväng. Vi fikade och pratade om hår, hud och en massa annant. Vänta ni alla ynglingar där ute. Snart sitter ni också och pratar nytillkomna rynkor och sånt =P. Jag försökte övertyga min vän att färga bleka håret själv hemma och att inte gå till frissan, om lusten fanns att bli ljus. Hon gick inte på´t. Undra om mitt hår var orsaken;)?!


Hoppas att ni har haft en fin dag=)!

Kommentarer
Postat av: mikaela

jättefin blogg du har :D

kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen,

ha det bra!

2010-05-05 @ 20:21:23
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0