Dagen!

Efter att Malin varit här drog vi till Madde och Sindre. Där fikade vi jordgubbspaj och njöt av solen. Elsa lånade ut sina käraste leksaker, en colaflaska med skurvar i och en kaffeburk. Lite märkliga leksaker men vad gör man:)?




Sindre lånade ut sina nycklar. Elsa glad! Hon gillar dem!





Jag och Elsa hämtade Noel efter skolan. Väl där kom en massa människor fram och gratulerade mig.
Ser jag gravid ut, tänkte jag för mig själv? Jag förstod inte varför människor sa grattis...

-Grattis...

Jag såg frågande ut...

-Ja, till pengarna, fortsatte gratulanterna.

-Pengar, frågade jag?




Tydligen hade någon liten buse sagt att vi vunnit pengar på triss och skulle vara med i tv?

Dagens skratt! Hahahahahaha! Ja, nu blir det till att skriva i "boken" igen... Hihi det blir ett roligt minne i minnesboken:)!





Hem igen! Elsa fick sitta lite i vagnen. Det har varit riktig sommarvärme här idag.


Skönt att slappa, säger Elsa!



Jag målade fasad... Är någon sugen på att måla så kom... :)





Vi fick ett angenämt besök på cykel :).


Elsa somnade med svart-sommar-fot..!




Bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det där var däl finfina leksaker - kreativitet är det nya svarta!



Min lillasyrra lurade på sin tid i dagisfröknarna att parenteserna var flitiga medlemmar i hemortens kyrkokör. Ha!

2010-05-20 @ 08:59:16
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Hihihi ja, barn kommer verkligen på allt möjligt! Undra vad det florerar för rykten egentligen?! Kram på dig!!!

2010-05-20 @ 22:15:34

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0