Dagen!


Godmorgon världen!


Jag kör Noel till skolan. Vi är i tid. Alla sjunger i bilen (till och med Elsa!). Elsa sjunger AaaaAAaaAAAaaaAA. Vid stort A klämmer hon i från tårna. Min solros! =)


Jag och Elsa återvände hem. Hemma fick vi besök!

 
Elsa glad och jag glad. Jag och mamman pratade barn, resor, företagande och livet. Vi skrapade triss, drack kaffe och åt lite kakor.




Köp bröd och få solrosfrön =). Varför inte köpa frö direkt? Ja, jag vet inte men vi köpte bröd och fick solrosor.
Jag planterade solrosfröna... Heter det fröna? Fröerna?



...med en spade från jesufödelse.



Jag och Noel planterade kryddor för ett tag sedan. Noel planterade om sina...



...Jag behövde inte plantera om mina... =P De fanns inte.



Fotboll... Fina Noel =)!

 
Jag vattnar mina buskar! =)




Jag hämtar tömd soptunna!



=)








Kommentarer
Postat av: madde

ni verkar bo så himla mysigt!

kram

2010-05-12 @ 22:13:56
Postat av: Jennie We

Härliga dagar ni har Fia!! Precis som det ska vara! Kramar

2010-05-12 @ 22:37:14
Postat av: Sofia

Hej madde =). Ja, det är mysigt! Vi trivs bra särskilt sommartid! Har du vägarna förbi så titta in vettja =). Kram!!



Jennie! Nu njuter jag verkligen av ledigheten! Det är så härligt att det börjar bli sommar =). Hoppas allt är bra med dig! Kram! Kul att du tittar in =)

2010-05-13 @ 09:11:37
Postat av: madde

det tar jag som en inbjudan! tack! :)

själv är man på östgötaslätta och hälsar på sin far,

mycket mysigt också. håller tummarna för olivträdet också!



kram

2010-05-14 @ 17:36:06
Postat av: Sofia

Tack Madde :). Hoppas att du har det mysigt hos far! :)

2010-05-15 @ 17:21:36

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0