Calling out from the altan!

I skrivade stund sitter jag och Björn på altanen. Barnen sover och här sitter vi och lyssnar till E20. Det låter kanske lite märkligt men jag gillar ljudet och jag gillar synen. Vi störs inte av trafiken som vi trodde att vi kanske skulle göra innan vi flyttade. Jag är tacksam att E20 är här utanför, eller ett par hundra meter ifrån. Trafiken är ett tecken på liv :).  

Vi grillar nu och ska snart äta. Mörkret är påväg och det är så mysigt att bara kunna vara ute såhär. Jag njuter och det är första grillningen för i år. Björn gillar inte att grilla. Fast jag tror att han tycker det är mysigt. Jo, det gör han allt. Vi har bunkrat upp med lite ljus och använder grillen som gasolvärmare. Mys :).


Cola och ljus :)



Idag har jag målat. Det är tur att jag inte är målare för då hade jag inte gått hem från jobbet. Det är inte det att jag tycker att det är så roligt utan jag kan inte sluta när jag väl har dragit igång. Lite till, lite till, är allt som ekar i mitt huvud.



Detta resulterade i att det blev en stressig körning till fotbollen. Minns ni fotbollstrumpan jag talade om? De som är helt omöjliga att få på. Hujedamig! Att jag inte dog av stress och tajt fotbollstrumpa!




Daniel, vi kör din rulle som du tipsade om angående fotbollsstrumpan. Det går bättre men det är fortfarande inte helt lätt...


Idag ringde tanten vi köpte vårt hus av. Hon hade något hon vill ge mig. Nu tänker ni pärm. Eller hur? Det tänkte jag också:). Nä, idag fick jag en GREP... :) <3




Nu ska jag äta:).





Kramar! 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Grillning är det bästa med hela sommaren, förutom stranden förstås. You're my kind of girl!

2010-05-21 @ 09:53:47
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Ja, visst är det härligt! Grill och strand:)



Ha en bra dag Sara!!!

2010-05-21 @ 10:53:23

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0