Skit också!

Jag har en dålig period framför mig. Jag drömde i helgen att min son blev attakerad av en orm. Jag kommer aldrig ihåg mina drömmar. Jag blev väldigt övertydad om att just denna dröm var ett tecken på något. Jag såg framför mig en drömtydning av lycka, framgång och mycket pengar. Jag googlade ivrigt upp min dröm.

Tydligen ska jag bli sjuk

Tydligen lider jag av avund.

Tydligen ska jag utsättas för falskt smicker.

Tydligen ska jag in i finkan. 

Skit också!

Dröm inte om ormar säger jag!  



Finns det någon drömtydare här med annan tolkning? Det behöver inte vara någon drömtydare. Det går bra med vem som helst!



Ps, får man god mat i finkan?


=P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää vatten o bröd hehe :D Good luck !

2010-03-10 @ 16:46:35
Postat av: Sofia

Hur ska jag överleva?!

2010-03-10 @ 17:41:52

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0