Skit också!

Jag har fått brev om att jag ska ta ny bild till mitt körkort!


Det är väl fan! Detta är den enda bild under hela min livstid där jag tycker att jag är snygg! Det märkliga är att ingen annan tycker det. Brukar det inte vara så att då man själv blir nöjd över ett foto så tycker andra att man ser väldigt tillgjord ut.

Tillgjord?









Jag tycker att jag är fin där och jag ska skriva ett brev till trafikmyndigheten och fråga om jag kan behålla mitt gamla körkort.

Lägg nu upp era körkort på era (heter det era?) bloggar och visa hur ni ser ut!


It´s an order!





Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker du är jättesöt på bilden Fia!! Tror dessvärre att det är lönlöst att skriva till trafikmyndigheten i hopp om att få behålla samma bild... ;-) Tror du kan bli lika fin på ett nytt kort!

Nu kommer våren och förhoppningsvis kan vi släppa taget om alla jobbiga känslor man haft under den lååååånga vintern som varit! Vi är starka, friska och suveräna Sofia! Glöm aldrig det!!

Soliga kramar från Supersnällasilversara <3

2010-03-17 @ 09:58:38
Postat av: Memmlis

Jag tänker trotsa din order, hehe. Anledningen är den att jag ser ut som hej kom och hjälp på min körkortsbild. Fullständig katastrof är den bilden. Du är jättesöt på bilden och jag förstår att du vill ha den kvar, skitjobbigt att ta ny bild då ju!

2010-03-17 @ 13:52:02
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för din kommentar! Jäklar vilken energi jag fick av att att läsa den =). Vi är starkam friska och suveräna! Nu jäklar ska jag kavla upp ärmarna=P!



Många kramar till en snäll och silvrig super sara! <3

2010-03-18 @ 09:03:05
Postat av: Sara

Underbart Sofia!! Nu jädrar kör vi!! =)

2010-03-18 @ 15:50:34
Postat av: Desirée

OJ, vad lika du & STina är varandra på den bilden! Och du... Du är DÖSNYGG;)



Ha en riktigt bra lördag!!



Kram

2010-03-20 @ 14:15:34
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kan du upprepa dig en gång Des? =P hihi! Kram på dig!

2010-03-25 @ 10:35:52

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0