Fredagsmys!

Nu håller björn på och lägger Elsa och vi gör tackopizza ikväll. I morgon ska jag upp tidigt för att åka på loppis. Det ska bli kul och jag hoppas jag hittar något från min inköpslista! Jag fick frågan om jag skulle med ut i morgon. Jag har velat fram och tillbaka här. Usch, jag är nog en riktig trökmåns ibland. Tvsoffan är bara så jäkla skön =P. Tanken på att vara ute sent och gå upp tidigt är inte riktigt lika tilltalande längre. Samtidigt är det inte fel att träffa vänner och dansa lite. Jag älskar att umgås och jag älskar att dansa! Tänk att den här damen har stått på dansprispallen en gång i tiden =P. Jag tänkte jag skulle återuppleva detta i morgon =P.

Hoppas ni får en trevlig Fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Malin K

Klart du ska ut ikväll! Jag hänger på men är ledsen över att lämna dig ensam på dansgolvet. Stod ju också på prispallen en gång i tiden men ack så tiden kan förstöra såna talanger! Å andra sidan tänkte jag ju ev spexa till mitt klädval lite o då kanske jag kan bjuda på lite show även on the dancefloor;) Tack för idag!

2010-03-06 @ 14:32:21
Postat av: Sofia

Hahaha ja just det malin! Vilka minnen! =D Tack själv!

2010-03-06 @ 14:56:54

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0