Fotbollsträning och räksoppa...

Nu har vi nyss kommit hem från fotbollsträning. Jösses vad alla springer =P! SilverSara, jag satt och tänkte på vilken fotbollstjej du var! Spelar du något nu förtiden?

Väl hemma drog jag igång kockningen! Noel ville ha spagetti och köttbullar. Jag ville ha räksoppa. Nu sitter vi här och äter och tittar på halv åtta hos mig. Det är både mitt och Noels favvoprogram! Det är så roligt att se hur folk gör sin mat och så får man lite inperation hemma i köket =).

Hoppas ni har en bra kväll!




Lite vatten
rivna morötter
Vitlök
2 dl grädde
2 dl creme fraich
400g räkost
salt
peppar
cayenne
räkor
dill

Gott!

Servera med vitlöksbröd och en klick creme fraich!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå!

Silversara har nog inte rört en fotboll på hundra år minst...haha! Nä du Sofia, det har jag lagt bakom mig! Skulle förmodligen bryta alla ben i kroppen om jag försökte mig på nåt idag! =)

Visst är "Halv åtta hos mig" ett kanonprogram??! Tycker det är urmysigt!! Ha en bra helg! Ikväll ska vi ner och se på Kent i Lisebergshallen!!

Kram!

2010-03-19 @ 08:05:20
Postat av: elma

kan nt tänka mig att det finns sån stor skillnad mellan typ dig,stina lee malinsmirakel,kenza,bella,tyra mm och kissie hon e ricktigt jobbig sån problem människa söker problem hela tiden :o sån spel man får

2010-03-19 @ 17:29:34
Postat av: Anonym

Sara jag minns dej som ett superspjut där i fram! Vilken skytt säger jag! Vi kanske ska starta ett korpa´lag =P Hoppas ni får en underbar kväll. Det får ni säkert! Vad härligt =)



Elma nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Hoppas att du får en trevlig kväll i allafall! Fredag igen =)

2010-03-19 @ 19:10:32
Postat av: Sofia

Jag tycker ju helt klart att min blogg är helt överlägsen! Den innehåller lite av allt. Den är rolig/tråkig/glad/ledsen/tung/lättsam/ytlig och djup!



Helt enkelt allt en bra blogg bör innehålla =P

2010-03-19 @ 19:16:10
Postat av: elma

hahaha menade bara att kissie e taskig mot alla men inte du,stina, kenza,mini mm

2010-03-23 @ 19:25:11
Postat av: Sofia

Jaha, Elma då förstår jag! Äh, fjantigt att vara taskig! Vad vinner man på det? Man ska kramas i trafiken! Puss!

2010-03-25 @ 10:37:22

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0