Bitterbloggen!

Detta är andra bitterhetsinlägget idag! Jag såg till min förvåning att det första inlägget inte hade publiserats. Kanske var det tur det =P. Det handlade om en hysterisk mamma som andandes djupt och räknade till tio=P. Nu har jag och Elsa varit ute. Vi skulle gå en promenad i solen. Vagnen fungerade inte idag. Elsa fick sitta i bagaget och titta på sin mekande mamma. Elsa tyckte det var ganska roligt. Hon satt där och var glad. Inne var hon inte glad. Jag mekade ett bra tag innan jag gav upp. Jag tog Elsa under armen och tänkte gå en sväng utan vagn. När jag skulle dra igen luckan till bilen såg jag att vår katt Nisse hoppat in. Nisse vägrade att komma ut. Med Elsa under armen jagade jag vår katt i bilen. Lögn. Katten Nisse kom inte ut. Nu räknade jag till tio igen. Jag och Elsa jagade en bra stund. Tillslut kom katten ut. Då gick mamman, med Elsa under armen, in.


Trasig vagn




Elsa bak i bil



Katt bak i bil



//

Sbergbitterblogg!

Ps. Hopp om livet min vänner! =P

Kommentarer
Postat av: elma

HAHAHAHA e det din katt? visste nt att du hade husdjur

2010-03-11 @ 15:31:52
Postat av: sbergbloggen har massa felstavningar

"publisera", ska det stå publicera, månne?

"andandes", andades?

2010-03-11 @ 17:53:48
Postat av: Sofia

Ja, det är vår katt Nisse =P Ja, tänk att sberg har stavat fel =P. Tack för påpekningen!

2010-03-11 @ 18:04:30
Postat av: haha..bara skoja!

Kunde inte bara hålla mig :P! Ta inte illa upp nu..Precis som at jag skullle stavva bättree :D!

Du har en jättemysig och bra blogg! Läser faktiskt din mer än Stinas..Ha det bra nu!

2010-03-11 @ 18:07:43
Postat av: Frida

Tja bitch! =)

Ville bara hoppa in här på bloggen och slänga iväg en varm kram till dig! Kanske kan vi snabba på våren lite om vi värmer upp världen med kramar? Hihi

Kram iaf

2010-03-11 @ 18:11:55
Postat av: Sberg

Det heter skojade... Hahaha! Nej jag tog inte illa upp =P Fingers crossed =P Fridabitchen! Åh, krrrrraaaaaaaaaaaaaaaammmmm! Nu kom våren ;)

2010-03-11 @ 22:06:04
Postat av: Anonym

HAHAHAHA

2010-03-12 @ 13:45:28
Postat av: elma

HAHAHA jag e rädd för katter:D

2010-03-12 @ 13:54:33

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0