Tandfe(e)n has arrived!

När jag vaknade i morse flög jag upp ur sängen för att titta om tandfeen anlänt. Det hade hon. Noel sover än och är inte lika ivirg som jag... Noel tycker att han är för stor för tandfe. Det är han inte. Tandfen kommer att komma även den dagen då det ligger en rad löständer i glaset.

Titta!



Opps, en tandborste...


Tandfen hade beräknat tandens värde. 14 kronor låg på glasets botten.




Kusin Allans tand hade varit värd 6 guldtior för samma tand. Det hade varit två tandfeer där som inte sett att det redan låg pengar i glaset... ;).


Kommentarer
Postat av: Jessica

Man kan ju alltid skriva ett meddelande till tandfén vilket Alva gjorde: Snela tandfen ge mig 1000 kronor, du kan lega pängarna på bårdet hahaha

Så säger folk att dagens barn är bortskämda...

2010-06-21 @ 22:27:28
URL: http://lantisliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahah! Det är exakt sånna lappar jag skriver till Björn. Klok Alva! =D

2010-06-22 @ 08:42:09

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0