Picknick!

Hej vänner! Hoppas att ni har en riktigt fin midsommarhelg! Vi har det bra och befinner oss just nu i Göteborg och hotell Opalen. Vi har just kommit upp från frukosten. Snart ska vi bege oss ut i skärgården på picknick. Mysigt! Hoppas att vi hittar fram och att vi kan orientera oss i spårvagnsträsket:). På ett eller annat sätt brukar det fungera. Jag skulle så gärna vilja hitta en slät klippa där vi kunde sitta ensamma och njuta av havet... Jag vet inte om det är en omöjlighet men vi ger det ett försök.


En stor midsommarkram från mig!







Drömde ni om någon framtida partner igår?

Kommentarer
Postat av: madde

glad midsommar! planen var att plocka sju sorters blommor men det blev lite svårt i stockholms innerstad. bestämde mig för att drömma om en framtida partner ändå, men allt jag kommer ihåg är Kjell Bergqvist och jag fattar ingenting! jag vill inte ha en framtid med honom! så nu vet i tusan alltså. får se vad sommaren har i sitt sköte så att säga... mysigt med utflykt! håller tummarna för en slät klippa och havsutsikt.



kram

2010-06-26 @ 12:34:31
Postat av: Sofia

Tack fina Madde =)! Du drömmer om Kjell Bergqvist och jag om Kristina Lugn...



?



Glad midsommar! Jag hittade min klippa :) Underbart! Det var dina tummar :) Tack!

2010-06-26 @ 21:24:52
Postat av: madde

hahahaha, jag uppskattar båda som författare/skådespelare men där går gränsen! jag tror att min dröm kommer komma i natt och då jäklar!

jag solade en stund på balkongen samtidigt som jag sprang upp och ner i tvättstugan. klippan kan jag tänka mig var bättre :)



kram

2010-06-26 @ 22:11:59

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0