Högblank.

Nu har jag målat om vår hall. Vi hade från början 0502 som är en bruten vit. Jag målade om allt i vit högblank färg. Inte bruten. Jag tror att det är emot alla konstens regler men det blev jättebra och jag är supernöjd! När solen strålar in så blänker lacken och kontentat av det blir att det upplevs ljusare. Ett tips till er som gillar när det blänker!

Ni kanske börjar tröttna på bilder av vårt hem men ni får stå ut...



När jag flög igår så satt jag alltså och målade... Jag målar i pyjamasbyxor (jag kom aldrig ur dem igår) och foppatofflor...







Nu har vi varit hos tandläkaren med Noel. Det enda Elsa sa därinne var:

-Kaka.

Nej, säg inte kaka här hos tandläkaren, tänkte mamman :).


Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: carro

Kan man tröttna på bilder på ditt hem? Det är JU SÅ FINT :D

2010-06-17 @ 18:27:44
Postat av: Sofia

Åh, vad roligt att höra att du inte har tröttnat på mina blider =D.

2010-06-18 @ 08:32:18
Postat av: madde

jag vill ha fler bilder! det ger så mycket inspiration trots att jag bor i en lägenhet i stockholms innerstad (tyvärr). jag vill även börja sy barnkläder trots att jag inte har några barn, nej jag har inte ens en snubbe. hehe :)

2010-06-18 @ 09:30:39
Postat av: Sofia

Hahaha, vilken härlig kommentar=D! Roligt! Du är som mig... Jag fixar grejer till vår sommarstuga(som vi inte har). Skitsamma vettja :) man kan fixa ändå!



Kram på dig!

2010-06-18 @ 09:58:38
Postat av: madde

hahaha, man lever liksom i sin egna lilla låtsasvärld :) väldigt skönt ibland



kram

2010-06-18 @ 11:44:54
Postat av: Jessica

Ser hur fint ut som helst...

2010-06-18 @ 17:08:59
URL: http://lantisliv.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0