Finns i sjön...

Nu sitter jag och Noel här och spelar finns i sjön. Kan jag be och få alla dina sexor? Finns i sjön... Det är tredje omgången nu.


Noel, likt hans mor, sitter alltid inne med en massa frågor. Han frågade mig vilken av damerna jag tyckte var finast eller mest om...:). Hm, jag tyckte nog spader, efter mycket eftertanke. Noel tyckte klöver. Noel frågade vidare vilken jag tyckte såg snällast ut. Jag tyckte hjärter. Noel tyckte hjärter såg sur ut och valde istället ruter.





Vad tycker ni? Vem är finast? Snällast? Vem äter korv? Vem har katt och vem har hund?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjärter har alltid varit min favorit! :D Spader har nog katt och klöver äter korv..

2010-06-24 @ 13:09:54
URL: http://johannalouisee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Johanna jag tror också att klöver äter korv :D.

2010-06-24 @ 13:38:32
Postat av: Johanna

Ja, men ser du inte hur spader sitter där och klappar sin katt? Osynlig förvisso! :D

2010-06-25 @ 09:45:22
Postat av: Sofia

Jo, det gör jag nog. En svart katt... ;)

2010-06-26 @ 22:47:01

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0