Sberg joggar...

Nu har jag varit ute på en joggingtur. Det var länge sedan sist men det gick bra ändå. Höfterna och magen skumpade ikapp. Det var varmt men skönt och jag kände inte av mitt knä. Nu sitter jag här högröd i ansiktet.


                                               Foto: Lena på cykel.



Det är inte alla som har med sig en fotograf när man motionerar men det hade jag idag. Till er som registrerar att jag har en bh under sporttoppen kan jag meddela att så är fallet. Jag har en för stor sportbh.

Jag minns en gång när jag var på gymmet. Detta var flera år sedan. Jag hade investerat i en ny sporttopp. Som vanligt provade jag inte mitt nya plagg i affären. Nej, nej, vem orkar prova? Nåväl, väl på gymmet och på ett aerobicspass såg jag en skymt av mig själv i spegeln. Jag såg hur två bollar stutsade innanför bhn. Brösten levde verkligen rövare där inne, de for upp och ner och hit och dit. Jag ville dö för en stund men fortsatte mitt pass.

Jag har ännu inte köpt en sporttopp av rätt storlek utan adderat en styck bh istället.



Idag kan det hända att jag blir moster igen. Min syster går hemma med lite värkar. Hoppas att lilla stumpan tittar ut idag:). All lycka åt min fina systeryster med familj!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0