Säljknep?

Min syster har berättat för mig hur en expiditor, här där vi bor, alltid lägger handens på hennes när hon handlar. Hon har spekulerat i om detta kan vara ett säljknep. En liten touch som de, expiditörerna, har lärt sig på någon säljarkurs. I dag åkte jag och handlade av samma expeditör. Jag tänkte undersöka saken. Jag plockade fram några varor som jag la upp på disken. Jag stoppade mitt betalkort i kortläsaren. Nu väntade jag ivrigt på en liten handberöring. Jag väntade med spänning! Det kändes som om jag väntade i en evighet! När jag betalat och fått mina varor stod jag kvar... Efter en stund, och efter en och annan suck från kön ibak, förstod jag att mitt köp var slut.

Över. Klart. 

Jag fick ingen hand på min. Nu vill jag gå tillbaka och fråga varför jag inte fick en hand på min hand. Jag vill fråga vad det var för fel på min hand.


I morgon är det jag som gör samma experiment igen.

Operation: Rör min hand.

Kommentarer
Postat av: Carro-The Lantismamma

Men var är detta någonstans??? Nu blir jag ju grymt nyfiken;-) Måste ju testa detta;-) Kraam!

2010-07-31 @ 10:52:47
URL: http://thelantismamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Carro! Jag säger inte vem, det känns lite fel att prata om någon så... Du får shoppa lite här och där och se om du får någon hand på din =P. Jag fick det inte... Hoppas ni har det bra allihop:D!



Kram!!!

2010-07-31 @ 11:02:32
Postat av: Jessica

Hm, vem kan det vara???? Får nog vara lite mer uppmärksam i fortsättningen hahaha

2010-08-01 @ 21:21:55
URL: http://lantisliv.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0