God morgon!

Dagen igår spenderades till en början i Malmöcity. Vi letade efter en riktig döner kebab. Vi fann den och den var god:)!



Sedan åkte vi till Klagshamnstrand och badade...


                                                          


På kvällen slängde vi in vårt pick och pack i bilen och åkte hem. Vi åkte ganska sent för att Elsa skulle kunna sova i bilen hem. Det gick som planerat och hon sov hela vägen. Skönt!

Är inte bilen ett perfekt ställa att glömma av sig själv för en stund? Bilen är ett bra ställe att tappa sitt självfokus tycker jag. Under resan kom jag på mig själv sjunga väldigt högt till radion. Jag levde ut och jag sjöng. Jag  sjöng inte bara, jag whailade. Oj, vad jag whailade! Det upplevdes lite som ett musikaliskt moment :P. Jag funderade på om Björn hört mig. När jag satt tyst och funderade på mitt utlevande hör jag Björn. Han inte bara sjöng. Han whailade. Inte lite heller!

Hahahaha!

Härligt! 


Dagens sjunglåt: Lady Antebellum - Need you now :). Jag ser mycket lidande ut när jag sjunger.





Sberg undrar hur whaila stavas?!


Kram!

Kommentarer
Postat av: madde

waila tror jag :)

2010-07-29 @ 21:55:50
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0