Jag lever!

Hej på er!

Nu var det länge sedan jag bloggade senast! Det värmer att se att jag ändå har trogna läsare som hänger i =). Vi har det bra här jag har bara haft en massa annat för mig så bloggen har varit lite bortglömd. Jag har faktiskt inte varit ute på nätet alls på två veckor. Tänk att man kan vara helt avstängd från omvärlden! Ja, nu har jag mycket att läsa igen här. Jag har helt tappat mina nätrutiner under dessa två veckor. Hoppas ni har det bra där ute!

Kram på er! =)







Sberg hittar rynka.


Det sägs att man tycker mer om det man ser ofta. Om du ser ett fotografi på dig själv tagit av din spegelbild så tycker du mer om det än då du ser ett vanligt foto. Fundera på det ni.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0