Fisprinsessa

Jag låg i sängen förut och vilade lite. Jag hörde hur Björn och Elsa umgicks. Det lät såhär:

Åh lella (läs lilla) Elsa, lella, lella Elsa=).
Åh, dra åt skogen!
Hallå där!?
Lella, lella Elsa.
Åh, usch!
Näe!
Elsa?!

Åh, dra åt *!
Det var det jäkligaste!




Elsa lekte på som vanligt. Jag hörde hur hon blåste och viskade så som hon gör =).



Så här höll det på. Jag undrade just vad de höll på med där jag låg i sängen med utfällda öron.

Vi har fått en gasmaskin här hemma. Odören som kommer ut är inte att leka med. Fismaskinen verkar dock inte lida utan är tillsynes oberörd.

Kommentarer
Postat av: KarinKusin

Jag kan meddela att jag har en gasmaskin här hemma med!!! Fy Fan vad det stinker =) hehe

2010-01-05 @ 10:56:08
Postat av: Sofia

Haha, så du har också en egen lite fisprinsessa =)Hoppas ni mår bra! Kramar på er!!!

2010-01-05 @ 11:57:52

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0