Uppdrag! Vem vinner festivalmaken?

Jaha, här sitter jag hemma i soffan och planerar er kväll =). Nej, nej, ni behöver inte tacka =P. Ja, då var det melodifestivalen ikväll. Nu är ni allt laddade hemma i tvsofforna va?

Bra!

Ikväll ska ni bjuda över era vänner på en middag a la melodifestival! Ge alla som kommer ett uppdrag att under middagen vara någon känd festivalprofil. Under hela middagen ska rollerna spelas! Efter middagen gissar var och en varandras roller. Alla ska vara klädda i festivalens tecken. Sminkningarna ska vara glittriga med sprakande färger!

Have fun!






Här har jag ju gjort ett försök!


På bilden nedan försöker jag ge lite extra djup åt maken... =P Jag försöker nog se lite ruff och sexig ut sådär... Hahahaha! Som ni ser har jag ju gått på den blå tonen.



Alltid lika lyckad på bild!


Maila era sminkningar till mig eller publicera på era bloggar!

[email protected]





Ställ nu upp på mitt uppdrag!

Lev ut =P





Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0