Snart bad!

Nu sover barnen och jag ska snart ta ett bad. Jag ligger just nu framför vår brasa och läser gammal kurslitteratur. Tänk vad skönt det är att läsa när man inte har press eller krav på sig. Till alla er som eldar i kamin: Tänk på att det kan vara bra att ha en massa vattenkärl här och där eller en luftfuktare. Luften blir torr och det kan yttra sig i astma, eksem och trötthet osv. Detta är tydligen ett ganska vanligt problem... så ha koll på luftfuktigheten om ni eldar mycket.




Fredag i morgon!

Vet ni vad jag avskyr?

Statistik, tabeller och grafer... Så fort jag ser någon liten siffra eller kurva så hoppar mina ögon förbi det. Jag har sagt åt dem att hålla still, fokusera och inte flykta iväg men de lyder inte. Statistik is not for me!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0