Omtolkningens konst! Nattlinne!

I julas fick jag ett nattlinne av min sambo. Åh, vad fint sa jag med ett brett leende på läpparna! Jag tänkte en stund men fann mig snart;
-Tänk vad fräscht att bära detta vita nattlinne ute på en balkong en sen kväll i Spanien. Jag målade upp en bild för björn där jag sa;
-Tänk vad fint detta vita tyg i silke skulle sitta mot en brunbränd hy insmord i kokosdoftande olja. (Min hy är just nu blåvit). Björn funderade en stund och bokade en resa. 
 



Man får inte vara dum!

Omtolkningens konst kan göra underverk! =P

Kommentarer
Postat av: Mel

Vad härligt med en resa! När och vart bär det av? Mycket smart drag där måste jag säga, skrattade som en tok åt fast-i-snödriva inlägget också :D



KRAM

2010-02-03 @ 09:34:09
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Mellis =)! Det blir costa del sol i sommar! Det ska bli så skönt så... Det hade varit härligt att åka nu tycker jag men det kan vi inte så det får vänta tills sommaren. Det är bra med skratt så det är härligt att höra att du skrattade! =D Hoppas allt är bra med dig! Nu var det allt länge sedan jag såg dig! Många kramar vännen!

2010-02-03 @ 13:46:38

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0