Husmodern uppdaterar!

Ett tips för att göra disk och matlagningen roligare. Ställ datorn på bänken och ring upp någon över skype eller msn och umgås mellan sketna glas och tallrikar, makaroner och fiskpinnar... Stina har fått vara dagens gäst vid tillagning av middagsmat och disk.









Mycket bra, mycket bra!

OBS! Tro nu inte att ni kan slarva med disken bara för att ni inte är ensamma! ;P Titta noga när ni diskar så var enda lite fläck kommer bort! Disken ska vara skinande ren... ;)



Visst är det otroligt att man kan ringa upp varandra och se varandra genom datorn. Jag tycker det är väldigt hipe! När jag pratade med stina sist och en annan vän så började de skratta hysteriskt rätt som det var. Jag fattade inte vad de skrattade åt men förstod snart. Jag tittade till på skärmen och såg mig själv i dialogrutan. Jag såg någon mer där uppe i hörnet. Det var Björn som stod och dansade ibak utan att veta att han var filmad från datorns webkamera... Hahhahahah! Så kan det gå =)


En lördagskväll när stina var ensam hemma ringde vi upp över datorn så fick hon vara med här på ett hörn. Vi ställde upp datorn, med stina i, på bordet. Där satt hon och tittade på oss när vi åt lördagsgodis och tittade på tv. Hahhaha smart om man inte vill var själv =P

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0