Fin dag!

Det är strålande sol ute! Det är så jäkla fint =). Jag vet inte hur många kort jag har nu i kameran på det fina vinetervädret! =). Alla bilder är tagna från samma fönster. Så fort jag vaknar och då det är lite rosa på himlen rusar jag efter min kamera. Jag hade kort från middagen jag var på i Skövde förra veckan. Alla såg lite konstlade och besvärade ut. Kanske kan detta bero på att det tar ca tre minuter innan min kamera knäpper av och tar en bild. Hahah! Jag tror jag var lite av en pain med min kamera faktiskt =P.

Idag ska jag till tandis. Har jag tur så tar de av min tandställning i dag. Vilken befrielse=P.




I morgon åker jag till malmö. Hoppas det ska gå bra med elsamus i bilen. Tänk vad Björn ska gråta sig till sömns här nu om kvällarna =P. Stackarn! Jag får kanske lämna någon gammal t-shirt till honom att dofta på när han ska sova. En in-ollad t-shirt från mig. En bajsblöja från elsa och en gammal strumpa från Noel =).





Björn med min t-shirt i handen =P!





Ha en härlig dag alla där ute!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0