Det blir nog ingen post i morgon.

Här är vår postlåda...






Ser ni den inte? Nä, inte jag heller.

Minns ni vykortet jag fick från brevbäraren om att jag skulle skotta då det låg lite snö framför. Kan jag vänta mig en bomb nu? Nu skänker vi en tanke till alla brevbärare!



Det är inte klokt vilken vinter! Denna bild tog jag tidigare idag. Ute är det kallt och, just nu, alldeles stjärnklart. Lite speciellt är det även om det börjar bli en upprepning.






Nu sitter jag framför tvn. Barnen sover och det är lugnt. Brasan är tänd och colan är upphälld! Skönt=)






 Lite snäckor på badet...


Dessa fixade jag igår. Snäckor i vatten med lite flytljus. Jag höll på att bli tokig då ena snäckan flöt upp hela tiden. Björn fick hålla en lektion över hur man sänker snäckor...  =P



Nu ska jag sitta här en stud till sedan ska jag sova.



God natt på er alla där ute!



Kram!

 




Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: elma

så myycket snööö :o

2010-02-22 @ 14:28:32
Postat av: mikaela

haha, fick ni någon post då? :P



Jag jobbar egentligen som brevbärare men är studieledig just nu, något som jag under dessa dagar tycker är extra skönt :P

2010-02-22 @ 18:16:11
URL: http://mickavela.blogg.se/
Postat av: Sberg

Jag hade tur som fick besök just som brevbäraren kom! Så posten kom med besöket in. Jag förstår att du tycker det är skönt att vara studieledig dagar som dessa =P Vilket jobb att få ut post nu!!!

2010-02-22 @ 22:10:21

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0