Dagen!

Nu sitter jag här igen. Barnen sover och colan är upphälld =P. Jag har just tittat på famijen annorlunda! Åh, vad mysiga de är tycker jag, de som var iväg på hotell och som flörtade med Brolle =). Imponerande!

Dagen började med att Elsa och jag fick besök. Härligt! Det är så skönt att få lite besök när man är hemma tycker jag! Kaffet sattes på och babblet sattes igång =). Sedan blev det lite middag! Det är ju så mycket roligare att äta ihop med någon än att bara äta själva. En annan bra sak är att toapappret fylls på =P. Ställde du dit två rullar M? Hahahah! Tusen tack!

 

Elsa spande in om hennes väns yllestrumpor var av äkta stickning =P!



Dagens middag: Kyckling gryta.

Vi åkte till mamma och hälsade på. Mamma hade en märklig bordsduk. Den var liksom hög på nått vis...



Jag tittade på duken och blev sugen på bakelse...


Noel och jag fixade bad åt den arbetade pappan...


  

Pappan fick en öl och lite popcorn =P.

Mot postlådan!

Titta!



Den syns =P

Jag har njutet av tulipaner...



och jag har blivit ilsk på tulipaner...

Snacka om motvallskärring! Den där envetna lille jäkeln vägrade att stå! Först blev jag arg sedan tyckte jag lite synd om ná. Undra om hon inte kände sig lite utanför där nere?
Om inte annat borde hon ju ha ont i ryggen...

Det här var dagen i stort. Nu ska jag slappa och dricka cola! Hoppas ni alla har haft en fin dag!



Hörs i morgon!


 




Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0