Tapet till övervåningen



Godmorgon alla!


Jag är ledig idag och det innebär ett runtsläpande i stortrosa och mjukisbralla. Skönt:)! Nu har vi fått hem tapeten som vi ska ha i hallen på övervåningen. Väldigt fin tycker jag och jag hoppas att det ska bli bra!




Tapet från Nextwall.




Jag tror tapeten kommer att göra sig fin och mjuka upp allt det vita som vi har där uppe. Björn är mindre glad över mitt val. Tapeten är förlimmad vilket innebär att den (hela tapeten) ska doppas i vatten innan upphäng;).






Förövrigt så är jag övertygad om att jag kommer att fira jul med Jean Banan! Noel har lyssnat på Jean banans jullåt konstant i flera dagar. Nu gör Elsa, och alla andra det också. När låten har spelat klart blir Elsa galet arg och det är bara att sätta på den igen. Låt mig säga såhär, jag kan låten utantill. Jag kan den utantill, inte bara framlänges, också baklänges. Ni kanske förstår mitt öde:).


Please save me from Jean Banan...




Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha! Hoppas du får en bra jul trots Sean Banan på repeat =) haha Kram

2010-12-20 @ 17:20:42
Postat av: Sofia

Tack Frida! Kram på dig och god jul:)!

2010-12-20 @ 22:14:07

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0