Lagt kort ligger...

Jag och Björn har köpt en jätte-kortlek.Korten har en storlek som täcker min överkropp, i allafall halva ;). Väl investerade pengar:)! Nu tänker ni att vi har spelat poker här hela kvällen. Nej, nej vi har lekt lagt kort ligger. Kommer ni ihåg det där tv-programmet där Magnus Härenstam var programledare? Vi går här, både jag och Björn, och leker att vi är de där snygga tjejerna i programmet som vände på korten..:) Kommer ni ihåg? Nu säger någon här att jag har fel, att det inte var några som vände på korten utan att Magnus vände själv?! Det där hörde jag inte.





 Lagt kort ligger..:)

Kommentarer
Postat av: mickis

Har letat överallt efter en sån där stor kortlek, vart köpte ni den? :)

2010-12-12 @ 23:04:55
URL: http://teraakiz.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0