Sberg felringning.

Jag ringde till Björn.

Det svarade:
Ja, hej det är Malin.

Jag svarade: Oj, ursäkta! jag har ringt fel.

Undertiden jag bad om ursäkt, fick jag för mig att det var min syster Malin jag just ringt till.

Jag sa till Malin, i tron om att det var min syster: Jaha är det dig jag har ringt till:)? Jag trodde jag ringde Björn.

Malin i ändra ändan sa: Ursäkta?

Jag hörde nu, att det inte var min syster.


Här ville jag börja förklara mig. Jag gjorde det inte, jag la jag på.

Tack för det:)!




Kommentarer
Postat av: Malin <3

ASG!!!!!!! ;0)

2010-08-31 @ 12:56:54
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHAHA! Jag ringde runt på måfå förra veckan och letade efter en vän (en specifik vän alltså, inte i tron att hitta en ny, på måfå) och chansade med hjälp av eniro eftersom jag vet ungefär var han bor. Ena samtalet gav en telefonsvarare hos fel person, så jag hann lägga på. Det andra samtalet började lite stelt eftersom en tjej svarade och undrade vad jag var för någon. Lyckades förklara att min vän Kalle* bor ihop med SIN POJKVÄN och att jag alltså med största sannolikhet ringt fel. Kära nån. Därefter gav jag upp telefonjakten på min vän.



*Kalle heter egentligen inte Kalle.

2010-08-31 @ 15:31:53
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Hahahah! Usch vad knas det blir ibland! Så trött man blir på sig! Värre blir det när man börjar förklara... =) Kram på dig Sara!!

2010-09-01 @ 10:01:14

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0