Nyduschad...

Nu sitter jag nyduschad i soffan och njuter av godis och cola:)! Björn är på övervåningen och renoverar. Elsa och Noel sover, då plockas cola och godis fram minsann. Man får passa på, säger mamman;)!

I dag blev ännu ett pass. Jag sprang i skogen. Det var riktigt skönt men ändå trögt eller lite kämpigt. Jag njuter helt klart mer av att springa i skogen än på "vanlig" väg men ombyte förnöjer och man kan ju variera sig lite. Undra när fjädern kommer nästa gång? Det var ett tag sedan nu.

Fin regnbåge på hemvägen från skogen :)


Jag är medveten om att bilden är på sned. Jag orkar verkligen inte vända den:P.
Orka, säger jag, som en viss annan i detta hushåll också gör ibland;).



Becca och sarah, idag har jag shoppat av er sis:). Mycket bra! Och, tänker ni? Jag tänkte bara säga det, säger jag!



Nä, mina vänner, nu är det tid och slå ihop min gamla acerdator. Fläkten har gett upp så det dånar värre här. Gett upp har den inte gjort, än. Fläkten kämpar, därav dånet. Det låter ungefär som om jag satt inuti en eltandborste. Ja, precis så.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sarah (Rebeccas syster)

Trevligt, tänkte jag!:) Va duktig du är som springer så mycket, önskar jag hade haft den självdisiplinen! Kram på dig

2010-08-25 @ 11:01:57
Postat av: Sofia

Det var bra det! :). Ja, jag försöker hålla i med min jogging nu. Risken är att det inte blir tid för det senare när jag börjar jobba heltid... -Undra hur det ska bli??!! Jag tycker det är skönt nu och jag försöker komma iväg när tid ges. Vill du hänga med någon gång får du höra av dig! Kram på dig och pussa på E:)!

2010-08-25 @ 11:57:21
Postat av: Sarah (Rebeccas syster)

Det hade varit härigt, men hade nog aldrig klarat ditt tempo....;)Ja hur ska det gå och börja jobba sen?! Fattar inte hur allt ska gå ihop...och jag (vi) har bara ett barn!?

2010-08-25 @ 17:26:48
Postat av: Anonym

Hahaha! Du hade klarat mitt tempo :). Nä, usch undra hur det ska gå? :/ På något sätt tycks ju folk ändå få ihop det men jag undrar hur. Det är onekligen mycket som ska in på schemat. Man får prioritera bort en massa skulle jag tro och bara fokusera på det viktigaste. Hoppas det ska gå bra för oss:)! Det är pirrigt innan man har kommit igång!



Kram!!

2010-08-25 @ 21:14:02

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0