Joggingtur!

Idag startade jag dagen med motion. Jag bestämde mig igår kväll för att ställa klockan tidigt och börja dagen med jogging. Jag såg framför mig hur jag skulle jogga min runda och hur jag efteråt skulle, alldeles svettig, hälla upp och dricka ett stort glas färskpressad juice för att sedan ställa mig i den belönande, duschen.

Visst låter det som en härlig start?

Klockan ringde i morse och jag snörade på mig mina skor. Jag tror jag orkade 1 kilometer, kanske två, sedan tog det tvärstopp. Jag var helt övertygad om att jag fått hjärtinfarkt och att hjärtat befann sig någonstans i magen. Jag fick ont i magen, blev yr och fick svårt att andas. Jag kan, om möjligt övertolkat min kroppsliga reaktion. I efterhand tänker jag att det kan ha varit, något som i vardagligt tal kallas för, håll. Jag gick resten av rundan. Det var skönt i alla fall. Det blev ingen juice men det blev en kopp kaffe när jag, osvettig men lite varm, kom hem.

Nu sitter jag här och tror att kvällar är bättre för mig att jogga. Att min kropp liksom inte har vaknat på morgonen. Jag ska testa ikväll och se om jag märker skillnad.



 Sberg nära döden idag :).


Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Heja dig!!! Fy fasen, vad duktig du är!

2010-08-06 @ 18:09:48
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Tack snälla Sara för att du hejar på mig <3!



Kramar till dej från mig!

2010-08-06 @ 21:59:45

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0